søndag den 25. marts 2012

Hæklede bordskånere

Min mand fisker en del og er væk det meste af denne weekend, og det udnytter jeg til at have krea-ting i hele sofaen - og lidt på gulvet! 
Her til morgen har jeg færdiggjort den ene af disse to bordskånere. Det er et hækleprojekt, der er utroligt nemt at kaste sig ud i. Alt hvad der skal bare bruges er garn og kapsler;

Ideen og designet har jeg tyvstjålet fra denne DIY; Skønne hæklede bordskånere. DIY'en er virkelig nem at følge, dog har jeg vendt det hæklede på vrangen, fordi jeg bedre kan lide det look, men det bestemmer man jo selv.

Når først jeg har opfyldt mit eget behov for nye bordskånere, tænker jeg, at det vil være en sød værtindegave- idé.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :)
    Det skal jeg så meget prøve når jeg er færdig med min clutch!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke.
      De er super nemme og en fantastisk begynderting, fordi det bare går rundt og rundt! :)

      Slet