lørdag den 31. marts 2012

Guld fra den lollanske muld... eller...

... fra svigermors gemmer;




Både Jeppe og jeg er opvokset på Lolland og forsøger derfor at dele vores tid mellem begge familier, når vi besøger sydhavsøen. I går blev min lillebror færdig som tømrer, hvilket selvfølgelig skulle fejres med god mad hos mine forældre. Herefter overnattede vi hos Jeppes forældre og tilbragte lidt af dagen i dag sammen med dem. Det blev bl.a. til lækker frokost og en blæsende tur i skoven. 

Og så havde min svigermor været i gemmerne og ryddet ud i nogle af alle hendes garnrester, hvilket jeg var så heldig at få med hjem. 

3 kommentarer:

  1. Årh hvor lækkert!!!!
    Sig lige til næste gang I er hernede, så kan vi da lige stikke hovederne sammen - og du tager jo bare herren med :)

    SvarSlet
  2. Årh... ja det må vi i hvert fald. :) Har faktisk lidt tid til overs 2. påskedag om formiddagen, hvis du har tid?

    SvarSlet
  3. Der skal vi umiddelbart ikke noget tror jeg :)

    SvarSlet